Visie en strategie
De apotheken binnen de Acdapha Groep delen allen de visie dat de beste apotheek er één is die een goede en effectieve bedrijfsvoering combineert met een grote nadruk op het persoonlijke belang van de cliënt. Volgens deze visie staat de persoonlijke relatie met de cliënt altijd centraal. Door de cliënt tevreden te stellen en te houden, ontstaat er een goede verstandsverhouding die in het voordeel van zowel de klant als de apotheek werkt. De tevredenheid van cliënten en die van werknemers gaat immers hand in hand.
Een ander belangrijk onderdeel van onze visie is dat elke cliënt recht heeft op de juiste informatie. Voor ons is de apotheek niet alleen de plaats waar je recepten ophaalt, maar ook waar je wordt voorzien van respectvolle zorg en goede en bruikbare informatie. Naast goede medicatiebewaking kan de cliënt bij ons altijd terecht voor persoonlijk advies.
Aangezien wij begrijpen dat onze cliënten gebaat zijn bij een snelle afhandeling aan de balie, trainen wij ons personeel om zo efficiënt mogelijk te werken. Hierdoor zijn de wachttijden in onze apotheken zo kort mogelijk. Naast deze efficiëntie aan de balie bieden wij cliënten de mogelijkheid om een uitgebreider persoonlijk advies te krijgen. Hiervoor hebben onze apotheken een speciale informatieruimte waar de cliënt met het oog op de privacy apart geholpen kan worden. Door goed personeel en een persoonlijke klantgerichte houding bieden wij de benodigde zorg op een manier die zowel voor de cliënt als voor de apotheek prettig is.