Opmerking of compliment
Heeft u een klacht?
Wij streven voortdurend naar verbetering van onze service. Wanneer iets mis is gegaan horen wij dit graag. Wij kunnen daarvan leren en onze zorg verder verbeteren.
U kunt met uw klacht altijd terecht bij uw apotheek. Uw klacht zal te allen tijde serieus en discreet worden behandeld en afgehandeld.
Wanneer u zich niet gehoord voelt of uw klacht liever wilt bespreken met een onafhankelijke partij kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zal te allen tijde zich neutraal opstellen en samen met u naar een oplossing zoeken.
Bent u er met de apotheek en de klachtenfunctionaris niet uit gekomen? Dan kunt u uw klacht indienen bij de geschillencommissie Openbare Apotheken. Die doet dan een uitspraak over uw klacht.
Heeft u klachten over uw factuur? Of over de kosten van de apotheekzorg? Dan kan u terecht bij uw zorgverzekeraar.
U kunt in onze klachtenregeling meer informatie vinden over de afhandeling van uw klacht.