Opmerking of compliment

Heeft u een klacht?

Wij streven voortdurend naar verbetering van onze service. Wanneer iets mis is gegaan horen wij dit graag. Wij kunnen daarvan leren en onze zorg verder verbeteren.

U kunt met uw klacht altijd terecht bij uw apotheek. Uw klacht zal te allen tijde serieus en discreet worden behandeld en afgehandeld.

Wanneer u zich niet gehoord voelt of uw klacht liever wilt bespreken met een onafhankelijke partij kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zal te allen tijde zich neutraal opstellen en samen met u naar een oplossing zoeken.

Bent u er met de apotheek en de klachtenfunctionaris niet uit gekomen? Dan kunt u uw klacht indienen bij de geschillencommissie Openbare Apotheken. Die doet dan een uitspraak over uw klacht.

Heeft u klachten over uw factuur? Of over de kosten van de apotheekzorg? Dan kan u terecht bij uw zorgverzekeraar.

U kunt in onze klachtenregeling meer informatie vinden over de afhandeling van uw klacht.

Stap 1 van 2
Persoonsgegevens

Persoonsgegevens

Geboortedatum

Vraag

Stap 2 van 2
Samenvatting

Vraag en gegevens

Voornaam
Achternaam
Geboortedatum
--
E-mailadres
Telefoonnummer
Onderwerp
Vraag

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Vraag versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord