Kwaliteit en zorg
Wij geloven dat zorg niet ophoudt bij de verstrekking van medicijnen. Het is niet alleen belangrijk dat de cliënt de medicijnen krijgt die hij of zij nodig heeft, maar ook dat dit wordt begeleid door een gedegen medicatiebewaking. Een persoonlijk advies over het gebruik van de medicijnen en de eventuele bijwerkingen is hierbij vanzelfsprekend.
Om aan onze hoge eisen aan het personeel te voldoen, is de opleiding en training van ons personeel erg belangrijk. Teneinde het kennisniveau van ons personeel hoog te houden organiseren we verschillende trainingen en zorgen we ervoor dat onze werknemers goed met elkaar communiceren en van elkaar leren. Een belangrijk onderdeel van goede zorg is naar onze mening niet alleen de juiste theoretische kennis, maar ook de overdracht hiervan naar de cliënt.
HKZ gecertificeerd
Kwaliteit staat bij de Acdapha Groep hoog in het vaandel. Wij zijn HKZ gecertificeerd (HKZ Openbare Apotheken, versie 2015 + A2: 2022).
Er wordt gestreefd kom de kwaliteit van onze farmaceutische zorg steeds te verbeteren. Dit doen wij door interne en externe toetsingen en het uitvoeren van metingen. Geregistreerde klachten en fouten zien wij als aangedragen verbeterpunten van onze werkwijze. We gaan hiermee actief aan de slag.
De ontwikkelingen op ons vakgebied en onze kennis houden wij op peil door het volgen van scholing en het delen van onze ervaringen in werkgroepen en in overlegsituaties.
Heeft u opmerkingen of vragen over de kwaliteit van Acdapha Groep apotheken? Neem dan gerust contact met ons op!
“Ons kwaliteitsbeleid wordt op aanvraag beschikbaar gesteld aan stakeholders. U kunt hiervoor contact opnemen met het hoofdkantoor”